Saturday 11 January 2014

Shaklee :)

woooowww...its been a year dah x update blog...zero update on 2013..hahaha...

pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2014..tiada banyak perubahan yang berlaku dalam hidup ni..huhu...

tiba2 hari ni rasa mcm nak tukar layout untuk blog ni..so jadilah plain mcm ni....better than before kan?..kalau before ni,tgk pun naik rimas...nak buat mcm mana, dulu minda kanak2..hehehe..skang maybe dah matured sket kan?... :P

oops, lupa nk cakap start dr december 2013 aku ade join satu produk ni sebagai ahli...agen distributor..Shaklee..korang mesti pernah dgr kan? maunya x dengar femes benda alah ni..ramai yang duk puji keberkesanan dia..kalau dulu aku x pernah percaya pasal produk2 mcm ni, tp setelah aku sendiri mencubanya, and telah terbukti keberkesanannya seperti yang diwar2kan..bukan setakat aku je tau, family aku pon guna produk ni...mmg terbaik la..

Alhamdulillah, berkat usaha aku yang buat muka x malu di facebook duk promote benda ni, nampak la jugak hasilnya..boleh la bagi duit poket sket kan..maklumla baru sebulan..boleh la kan?..target nak jadi master mungkin lambat lagi kot..but who knows rite?..di mana ada kemahuan di situ ada jalan.

cakap pasal facebook ni kan, kalau dulu aku malu sgt nk promot jual2 barang ni dekat situ, sbb aku takut org rimas..ye la kan, asyik duk promote barang, kalau dh selalu org pon rimas kan..tapi nasihat kawan aku, kalau nk berjaya hiraukan je ..org puteh cakap wat dunno je..hehehe..so skang perasaan malu tu pon xde..

serius join shaklee ni menguntungkan..bukan je kita dpt tolong org untuk menjaga kesihatan , malah dalam pada masa yang sama, dapat berniaga dalam kata mudah nya duit la kan..hehehehe..

so sape2 yangberminat untuk beli produk ni, leh hubungi  di nombor di bawah..sape yang nak jadi ahli pon boleh..feel free to ask ok....murah je kalau nk jadi ahli ni, RM65 je..seumur hidup u olls..untung sesangat...
jadi apa lagi, saya dh merasa keberkesanan produk ni, anda bila lagi..heheheh...

Sid :  1085781 (HANISAH RANI)
Phone : 0193501954
Facebook : HANISAH RANI
Twitter: nisa_12389

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...